۱۳۸۶ اسفند ۱۱, شنبه

MaddNess"

.
.
.
ترنج صدایم می کنند
اما پیش اومده که تا مرز ِ مسافر بودن رفته ام
.
گاهی احساس می کنم نماینده ی رسمیه لیدی مکبث می باشم
و هر از گاهی چنان افلیا را شرمنده کرده ام؛ که خودم بیش از همه در کاره خودم وا ماندم
.
هر چند گاهی نیروانا بوده ام
و تا دلتان قهقه ی آمرزش
در حریر ِآیدا!
.
.
اساتید محترم ید ِ طولایی در تلفظ غیر زمینیه فامیل ِ نه چندان مأنوسم دارند
و تا دلتان بخواهد نام ِ نقش هایم به جای اسمم جا خوش کرده اند
طلعت ِ با وقار
لیلی ِ هنر مند
جولیای ِ ناجور
ژولیت ِ احمق
رژین ِ نابکار
آلوینگ ِ دم مرگ
صوفی ِ لا کردار
و در پایان
ترنج ِ بی نام و نشان
.
مادرم گاهی مرا کَملا صدا می زند که نام ِ زن باباییست در فیلم های هندی
که از فرط ِ مهربانی !!! چشم ِ زن بابای ِ سیندرلا را در آورده
.
.
من ملوس ِخاله سلما می باشم
و مفتخرم که ملوس نام ِ گربه ایست که بر روی من نهاده شده
.
نقاشی هایم را با نام اجنبی ام امضا می کنم
و غصه ام می گیرد وقتی کسی به من بگوید نیما
که اسم ِ پسر خاله ی سیبیل کلفت ِ من است*
.
سالی به دواز ده ماه پنه لوپه*ام
و دوستانی مرا آدیدا می نامند
که بی شباهت به مار ک ِ کفش ِ استاد ِ فلسه یمان نیست
بانو نیک.نیم ِ همیشه ی بنده است
و صدایم آنچنان شبیه خاله ام
که مادرم عادت دیرینه دارد
پای تلفن اسرارش را با من که در پوست ِ خا له ام رفته ام در میان نهد
و من نیز چون تام ِ جری به دست لبخند های فاتحانه نثار کنم
!
.
.
.
با این احوال
این یک ساله را
بی هیچ درنگ و شک
سطل به دست
کُزت
بو ده ام
!
او ژان والژان !!! هم میلک شیک ِ وانیلی می نوشد
زیر ِ هود ِ بی مکث نیمرو می پزد
و همچنان در جردن - ستارخان خط می زند
...
.
.
.
من هم حالم خوب است
اساساً
.......................
*1: سیبیل کلفت فی النوع گانزی
*2:از نوع ِ پنه لوپه همسر ِ احمق و وفادار ِ ادیسه... وگر نه شانس ِ پنه لوپه کروز بودن هم نداریم
....

هیچ نظری موجود نیست: